კურსის მიზანია:

შეისწავლოთ ბრენდის შექმნის, შენებისა და მართვის საფუძვლები. ბრენდისა და ბრენდინგის არსი და მნიშვნელობა. რატომ უნდა შეიქმნას ბრენდი და რატომ უნდა ზრუნავდნენ მის გრძელვადიან სიცოცხლის უნარიანობაზე. 

კურსი განკუთვნილია:

მცირე და საშუალო კომპანიის ხელმძღვანელებისა და მარკეტინგის მენეჯერებისათვის, სტარტაპერებისთვის, მარკეტინგის, PR დაგაყიდვების სფეროში დაკავებული ადამიანებისათვის; საზოგადოდ, ბიზნესით დაინტერესებული ადამიანებსათვის

პროგრამა მოიცავს:

  • როდის და როგორ შევქმნათ ბრენდი
  • როგორ ვიპოვოთ ნიშა
  • ბრენდის პოზიციონირება
  • ბრენდისთვის სახელის დარქმევა
  • ბრენდის ლოგოს და სლოგანის დიზაინი
  • ბრენდის შექმნა არქეტიპების დახმარებით
  • ახალი ბრენდის ჩაშვება
  • ინფორმაციის გავრცელება საზოგადოებასთან ურთიერთობის საშუალებით
  • ბრენდის რეკლამა და პრომოუშენი
  • ბრენდი ციფრულ ეპოქაში
  • ბრენდის განვითარებასა და გაძლიერებაზე ზრუნვა
  • ბრენდის დაცვა
  • რებრენდინგი
  • 10 ჭეშმარიტება ბრენდინგის შესახებ
  • ბრენდინგის 10 შეცდომა და მათი თავიდან აცილება
  • პერსონალური ბრენდინგი

კურსის ხანგრძლივობა:  16 საათი  (კვირაში 2-ჯერ)

კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა სერთიფიკატი

შეავსეთ მარტივი სააპლიკაციო ფორმა